Politica Retur
Cumpărătorul are dreptul, în conformitate cu art. 9 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, de a se retrage din Contractul de vânzare-cumpărare fără a invoca un motiv și fără aplicarea de penalizări, în termen de 14 zile calendaristice de la recepția Bunurilor.
Singurul cost pe care va trebui sa-l suportați este taxa de transport pentru returnarea coletului, cu excepția cazului în care transportul returului este suportat de către Vânzător.
Clientul are la dispoziție posibilitatea de a returna prin orice mijloace produsele suportând taxele de retur aferente, însă solicitarea noastră este ca returul produselor să fie realizat cu compania parteneră a AVVANA BEAUTY CONCEPT S.R.L, care a efectuat livrarea coletului având în vedere că prețurile sunt negociate în beneficiul Utilizatorilor/Cumpărătorilor.
Cumpărătorul va informa Vânzătorul cu privire la retragere prin transmiterea unei notificări la adresa info@avvana.ro sau telefonic la numărul de telefon 0721 547 999, indicând:
- Numărul Comenzii;
- Data achiziției;
- Contul IBAN pentru returnarea plății;
- Numele titularului contului bancar.
În cazul retragerii Cumpărătorului din Contractul de vânzare-cumpărare, Vânzătorul este obligat, fără întârzieri inutile și în termen de maximum 14 zile lucrătoare de la data la care este informat de decizia de retragere, să returneze Cumpărătorului prețul tranzacției achitat pentru Bunuri, urmând același canal prin care a fost achitat prețul tranzacției.
În cazul în care produsul a fost achitat online, prin card bancar, vom restitui suma aferentă produsului returnat din care vom retrage taxa de transport pentru returnarea coletului, în același cont bancar din care s-a efectuat plata.
Este indicat ca returul sa fie efectuat în ambalajul original al acestuia. În cazul returnării produsului în alt ambalaj, returul va fi acceptat daca produsul nu prezintă urme de uzura, nu este deteriorat, are toate etichetele atașate și este complet – inclusiv cu accesorii, certificat de garanție, manual de instrucțiuni etc.
Din rațiuni de igienă, unele produse nu se returnează.
Returul poate fi refuzat de către Vânzător în următoarele situații:
- în cazul înlocuirii de către Cumpărător a produsului achiziționat cu un alt produs având alte specificații sau de un tip diferit;
- în cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile calendaristice de la recepția bunului;
- în cazul în care se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat, respectiv având toate etichetele intacte împreună cu toate documentele care au însoțit produsul/produsele returnat(e) și se dovedește reaua intenție a clientului cu privire la integritatea produsului returnat.
Returul va fi refuzat de către Vânzător în următoarele situații:
- dacă etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
- dacă produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (de ex: produse cosmetice);
- bunuri care sunt susceptibile a se deteriora;
- bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- produse care prezintă urme de utilizare, de deteriorare sau de uzură:
- produsele nu sunt însoțite de toate accesoriile aferente și de certificatul de garanție, în original;
- produsele care au fost utilizate fără respectarea instrucțiunilor și a indicațiilor ce însoțesc respectivele produse;
Dacă se constată una dintre situațiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.